Tulisan Gadis Bosan ❤: S E M O G A
STATUS DIHATI ♡
SEM 3 dah oi. Deanlist ya.

S E M O G A








Terima kasih, kawan.
Bersamamu aku menemukan damai kehidupan sebagai wanita terpelihara.
Bersamamu aku temukan kebahagiaan yang tak mampu aku uraikan.
Bersamamu aku temukan diri aku yang sebenar.
Bersamamu, aku semakin dekat dengan Tuhan.

Semoga memang aku.
Wanita yang engkau cinta seadanya.
Setelah mama.

Aku tak berjanji untuk memberikan cinta sehebat mama.
Aku pun tak berjanji sekiranya aku mampu berikan senyuman dan kebahgaiaan yang mama selalu berikan.

Tapi sekiranya kau sedar...

Aku tidak pernah lelah menjadi wanita yang terbaik buat kamu, keluargaku, dan agamaku.


Jaga diri sebaik mungkin, tunangku
Semoga ruang yang ada ini,
mampu mendidik hati kita sebelum menjalani kehidupan akan datang.
Aku sayang kamu.