Tulisan Gadis Bosan ❤: Yang Menyayangi-MU.

What's Up ♡
Punching Bag ♡

Yang Menyayangi-MU.





Bagaimana cara aku menyayangimu?
Dengan tidak mengizinkan mana-mana orang mempermainkan perasaanmu, mengambil hatimu dan meninggalkanmu berkali-kali tanpa kau sadar.

Bagaimana cara aku mencintaimu?
Dengan diam-diam mendoakan bahawa kita akan menyatu dalam cara yang paling sederhana tapi mencapai makna tertinggi dalam kehidupan, tanpa menuntut apa-apa, tanpa ingin memiliki apa-apa.

Bagaimana cara aku mempertahankanmu?
Dengan hanya tersenyum mendengarkan orang-orang bercerita tentang keburukanmu tanpa aku bertanyakan apakah benar kata-kata orang itu? Kerana selama kita bersama, aku tidak sekadar merasai denyutan nadimu, malah telah bermalam dihatimu. Cukup untuk aku mengenali kebaikanmu.

Bagaimana cara aku ikhlas mencintaimu? 
Dengan tidak menuntut dirimu menjadi siapa-siapa untuk dibalas dengan apa-apa.

Kerana hanya dicintaimu,
aku lebih mencintai diriku.

-untuk terus menjagamu.



March 3,2018.
1239am.